fredag 30 januari 2009

syster syster du gör mig lite yster dyster...

eller bara när jag är riktigt egoistisk och det är jag inte så ofta... inte egentligen bara på låtsas.
jag saknar dig väldigt mkt och nu har du förlängt din biljett en vecka till. *gruff*
men men jag hade gjort likadant. klart du ska vara med din älskling så länge som möjligt.. man vet ju inte riktigt när ni kan träffas nästa gång. love u sis.
hopefully you ar having a great time :)



egentligen så är det bra för vårt systerskap att du är borta lite längre... då får jag/vi börja vänja mig vid avståndet.... för så här långt borta kommer du ju vara sen kanske resten av våra liv. "om gud vill"


nu ska jag o H till väla
peace out

1 kommentar:

  1. Jag saknar er ocksa. Men som du sa, det ar bara bra att vanja sig lite;). Nasta gang jag reser kommer jag ju kanske inte hem igen pa riktigt lange.. Eller hemma kommer jag ju vara, men inte i Sverige... Konstigt egentligen att nanannastans an Sverige kommer vara mitt hem....Hm...Jaja, bast att inte tanka sa mycket pa det. Blir sa blodig da:P:P
    Vi sag Seven pounds i forrgar forresten, jaaa fy vad jag grat... Jag gillade den riktigt mycket, men den var himlans seg i borjan, och slutet var lite for sorgligt for min stil...Love you too sis. Mmmmmwa

    SvaraRadera