torsdag 16 juli 2009

jobb :)

god morgon!
idag ska jag jobba halvåtta till halv två..
sen inom och handla lite sen hem och duscha och göra mig iordning och så sen ska vi
promenera bort till tea o anders.
ska ha en mysig grillkväll :) lovely
hoppas att regnet skiner med sin frånvaro *håller tummarna*
jaha då var det redan dags för mig att släpa mig iväg.

pöss pöss

sis: hoppas att dagen igår blev underbar. och att svärmor tillslut blev redo för att gå ut ;) är väldigt nyfiken på nya frisyren. livechat nån dag i helgen kanske?

2 kommentarer:

  1. jorå vi kom iväg tillslut. men jag klippte inte mig så som planerat. det blev en helt annan frisyr. jag gick med på frisörens idé. vet inte riktigt om jag är nöjd. jag hatar att behöva styla och föna och hålla på... vi får väl se hur länge det dröjer innan jag klipper mig igen..
    jag vet faktiskt inte om vi kommer vara i beirut i helgen. det är bara där jag kan vara online:S

    SvaraRadera
  2. åh spännande. längtar tills man får se nya frissan

    SvaraRadera