tisdag 4 augusti 2009

good möööörning

gäsp gäsp och åter gäsp. usch vad trött jag är idag.
ska snart sticka iväg till jobb. slutar ett å då ska jag hem i väldans fart och packa och fixa, sen hämta bilen slänga in alla grejerna, då sambons fot inte är så bra så får jag ju släpa själv på alla grejerna.. uggha.. igår kom jag på den briljanta ideen att vi skulle tvätta lite när vi ändå var i jonstorp... jo men smart drag sara, ännu fler grejer att släpa på tjohooo.
hehe men det blir nog bra.
ska gå o göra mig iordning nu
pöss

2 kommentarer:

  1. det blir nog så bra så
    om inget annat så får du iallafall lite extra motion:P fast.....ta det försiktigt särskilt med tanke på din arm/axel
    *kram*

    SvaraRadera
  2. hihi jo allt gick bra, men ouff vad jag var trött när kvällen väl kom

    SvaraRadera