söndag 27 september 2009

Sjukt snygga skor


Bästa köpet någonsin. So lovely och riktigt sköna.

3 kommentarer:

  1. haller med om att dem e snygga:) lacoste?
    skrev nyss till dig pa msn men du svarade inte:S
    hoppas du mar bra, puss puss

    SvaraRadera
  2. jupp lacoste. min present till mig själv efter att jag slutat röka. ja just det du läste rätt.. slutat röka... 11 dagar nu hihi. inget röksug eller nåt haha visst är jag underbar? det var ingen fråga egentligen. mitt bästa knep någonsin... sluta röka, bara sluta och tokkoncentrera dig på en förändring i ditt liv som är svårare eller lika svår... som jag som har en godisfri månad nu. haha ställde mig på vågen i morse.. måndag i dag ju... gått ner nästan ett helt kilo sen i onsdags tjohooooo. nu måste jag vänta en HEL vecka på att väga mig igen... nu ger jag järnet med både det ena och det andra.

    SvaraRadera
  3. braaaaaa! jag tror också på det, bara sluta rakt av. det går ju mkt snabbare att bli av med suget då. vd än det gäller:)
    grattis till förlorat kg och ännu mer 11 rökfria dagar och godisfria
    lycka till, håll dig borta från dem äckliga giftpinnarna!!!!! lycka till med det andra också:)
    yes, du ÄR underbar<3
    love you

    SvaraRadera