torsdag 31 december 2009

Året 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det gjorde jag säkert, någon som vet?2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja *kärlek*
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej 4. Dog någon som stod dig nära? ja 5. Vilka länder besökte du? Danmark
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Massa pengar!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? med mitt minne? haha
8. Vad var din största framgång 2009? Fast arbete 9. Största misstaget? Oj, kommer inte på nåt just nu. 10. Har du varit sjuk eller skadat dig? de vanliga förkylningarna och så annars inget 11. Bästa köpet? ingen aning
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Rickard :) 13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min älskade underbara sambo, guld värd :) 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? if i where a boy :) 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både gladare och ledsnare....
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte, styrt upp mer med ekonomin?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar.
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen 19. Blev du kär i år? ja, kärleken ökade på något vis 20. Favoritprogram på TV? NCIS 21. Bästa boken du läste i år? Livets döttrar böckerna 22. Största musikaliska upptäckten? Ha!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? oj, det var ju längesen jag fyllde år 25. Något du önskade dig men inte fick? Nej 26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? saknade min syster men firade med resten av familjen och lite vänner :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? bättre ekonomi 28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? längtan till 2010
29. Vad fick dig att må bra? Familjen!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? *skrattar* inte alls min grej det där 31. Vem saknade du? Syster mi, Morfar
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade nog inte direkt några nya människor :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar