lördag 23 oktober 2010

för faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

varför varför varför kan inte livet bara fungera, varför kan inte människor bara ta sitt ansvar och få saker gjorda så att andra människor slipper lida av deras brister?

jävla bra detta fungerar måste jag säga.
shit jo men visst jag kan betala mina räkningar men vad ska vi leva på? inte ett öre över :(
som det ser ut och står i brevet från försäkringskassan så har inte min kära arbetsgivare sjukskrivit mig så de kan inte behandla mitt ärende... det vill säga jag har fått en halv lön wooptido grattis sara :(

3 kommentarer:

  1. meh sa kan dem ju inte gora!!! hur gar det med facket?ingen hjalp darifran?
    hoppas det ordnar sig, det gor det alltid pa nagot satt. kramar <3

    SvaraRadera
  2. har inte hört med facket, ska prata med min chef imorgon, anser inte att det är en fackfråga, inte i detta läget iallafall. ska som sagt prata med chefen imorgon så ska det nog bli gjort.. sen är det bara att genomlida försäkringskassans behandlings period :S

    SvaraRadera
  3. hoppas det gar bra imorrn da, haller tummarna. massa kramar

    SvaraRadera