onsdag 9 februari 2011

Onsdag :)

Vilken mysig onsdag vi har haft *kärlek till alla er som fyllt vår dag*

gick upp sju, frukost osv sen iväg med Hugo till dagis, gick smidigt idag :)
efter det vilade jag en stund sen mycket umgåtts med rille och städat och fixat och tvättat och donat och kramat min älskling massor idag... änu en bra dag för Rille *tjohoo* hoppas det håller i sig... vid tolv så kom mammi o pappi och fikade sen hämtade jag hugo, hämtningen gick också smidigt idag *skönt' o mammi o pappi var kvar när vi kom hem *glädje' Sen kom bästa Annika och hennes sötnos Sandra :) och så kom även HG för han skulle ju köra Rille till Lund i eftermiddag...

sen när de kört och mina föräldrar kört så var det bara vi kvar Hugo o Sandra och jag o Annika :) trevligt trevligt.. Sandra åkte hem med tre pärlplattor :) pyssel Sandra hihi såååå mysigt att få massor av besök och samtidigt se Rille så pigg och glad *njuter*


Känner mig som en pingvin när jag går och hoppas slippa vanka alldeles för länge till... ouff Mars känns avlägset :S haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar