torsdag 31 mars 2011

miss i nassen

jo men så att här är vi vakna mitt i natten, någon som vart hungrig :) och en nr2 blöja fick också bytas.. hoppas man ¨får sova lite igen efter denna matning.. för trött e jag iallafall....

idag bär det av till Höganäs.. morgondate med Lina sen i eftermiddag.. finaste Annika :) mysigt med heldag i laHöganäs...

hugo har jag gett ledigt från dagis... Idag åker Rille till Lund för att påbörja sin cytostatika behandling :S ouff att han inte ens kan få bli frisk innan.. går ju fortfarande på antibiotika :´( men men så övernáttnng i Lund för Rilles cdel minst en natt men förmodligen två.. så jag o boysen får klara oss själva, vi reder oss men ack så tomt här är när min älskade är iväg...

Jag säger over and out och så går vi o lägger oss igen.
puss haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar