torsdag 28 april 2011

oj vilken underbar dag vi haft

dagen börjar med mysig morgon med massor av mys med mina två pojkar sen iväg med älste grabben till dagis sen vidare till Höganäs en runda in på citygross sen hem till annika för en kopp kaffe, eller två.. sen tog jag och adam en promenad till bvc för läkarbesök, som gick bra men Adam hade gått ner ca 100 gram denna veckan.. så extra vägning nästa vecka, men nog ingen fara.. han hade kräkt och bajsat en stund innan och det var mat dags för honom så systemet var tomt;)
sen promenad tillbaka till annika för mer kaffe och gott sällskap i solen.. sen åt vi de mest underbara sconesen :) väldigt underskattat bröd det där ;) varför bakar man inte sådana oftare?!?
efter detta kidnappade jag sandra med mig hem sen gick vi och hämtade hugo..så köpte vi glass sen lekte barnen så fint i trädgården och efter en stund kom steve och Lars-Erik och fixade i vår trädgård.. så fint så fint. jag tackar och bockar!!! vi grillade lite korv och hade det allmänt mysigt.. sen vidare till jobb och barnen lekte ute där och jag kunde få en liten dos av vuxenlivet ;) så härlig dag har vi haft det..
*mycket kärlek till er som förgyller min och mina grabbars vardag*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar