måndag 2 maj 2011

Jag har två vänner...

Eller ja, jag har flera vänner. Men jag har två riktigt bra vänner, nära vänner. Dessa två underbara vänner håller jag väldigt nära mitt hjärta. De finns där för mig och jag där för dem. Ingenting skulle kunna göra att vänskapbanden som finns mellan mig och dem bröts. Ni är så fina ni två. Så olika varandra men ni får mig att må så himla bra. Tillsammans med er vågar jag andas ut och bara vara. Hos er kan jag koppla av fullständigt. Tack för att ni låter mig vara en del av era liv. Aldrig har ni tvekat på mig. Ni är och förblir mina allra bästa :)

Annika, du finns där när saker flyter och när det går trögt, att din dörr alltid står öppen är en vetskap som ligger mig varmt om hjärtat. du är och förblir en sann vän som jag vet att jag alltid kan vända mig till i medgång och motgång. Du tar del av min glädje och gläds åt mig när saker går bra, du låter dig beröras av min sorg och vågar finnas där och ta del även av det som är väldigt tungt. jag vet att du alltid kommer finnas där så väl som du vet var jag finns och att jag alltid kommer finnas där. Tack hjärtat, för alltid är det du och jag *kärlek*

Marlene, vi går långt tillbaka du och jag. Även om det ibland kan gå år emellan, det att vi möts eller har kontakt, så vet vi ändå att vi alltid finns där för varandra. hos dig kan jag bara vara jag, det är en dyrbar skatt bara det. du får mig att skratta, du bjuder så enormt på dig själv och vi har såna roliga hemligheter vi två, vi kan driva med varandra till en grad som skulle få andra att höja ögonbrynen, just det gillar jag med dig. att vi kan få släppa ur oss sådana grodor och ändå alltid känna trygghet i att det kommer från hjärtat på ett sätt som gör att man inte kan bli stött. haha Du ska ha ett stort tack för att du vågar ställa de konstiga frågorna.. du vet på något sätt när det är läge och inte... jag älskar dig för det.



lovely

förresten ett citat från dagen som gått: im in love im in love and i can't get enough oh my god oh my god what a wunderfull surprice im in love im in love *asg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar