måndag 6 juni 2011

Hej

för en o en halv timme sen gick jag upp och matade adam.. Rille och Hugo sover fortfarande och Adam har somnat om, underbart med lite egentid såhär på morgonkvisten.. passar på att färga håret, får se hur det blir. haha längesen jag gjorde det så får se om jag blir nöjd.. annars blir det lite kämpigt. hehe

idag är det sveriges nationaldag och även jonstorpsdagen (tydligen så finns det nåt sånt haha) så det är lite firande här i byn.. Hugo o Adams kusin ska ha lite uppvisning.. ska bli spännande, hoppas det fina vädret håller i sig.

imorgon är det den 7 Juni och då är det dags för min älskade Rickard att återigen bege sig mot Lund för tredje rundan av cellgifter :( hoppas hoppas att han får må lika bra efter denna rundan som förra... inte så troligt för jag tror de kommer öka de gifter igen som de hade sänkt förra gången.. nu när han mått så bra så lär de ju pumpa på lite till :S

ouff kommer vara så tomt, men förhoppningsvis så får vi njuta av familjelivet i tre kommande veckor och inga sjukhusvistelser däremellan och en pigg och glad sambo det önskar jag verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar