tisdag 25 oktober 2011

Idag firar jag och min blivande make 8år!

Min underbara fästman har gjort mig till världens lyckligaste.
kan ni tänka er att han friat? inte klokt vad jag är lycklig :)
han har kollat på ringar och planerat att vi skulle beställa de idag tillsammans då han inte vet vad jag har för storlek. han hade letat bland mina smycken haha jag äger inga ringar. haha. så som sagt var så hade han tänkt att vi skulle ut o beställa idag men så blev han dålig. han hade köpt en annan gullig ring till mig så länge. som det står i ♥ u på... för jag har tydligen sagt nån gång för längesen att "våga inte komma utan ring, å nån jävla automatring ska jag inte ha" haha supersöta underbara Rickard Olsson vad jag älskar dig!!!!

4 kommentarer:

  1. stort grattis till er båda på 8års dagen och förlovningsdagen! ser framemot att få höra hur det gick till också :D och få se din ring sen när du får den. många kramar//sussie

    SvaraRadera
  2. och så hoppas jag han mår bättre snart igen!//Sussie

    SvaraRadera
  3. GRATTIS VÄNNEN!!

    SvaraRadera