lördag 6 december 2008

Oj oj oj


Nu har jag letat runt i min mobil som en galning. Men hittar absolut ingenstans där man kan skicka enbart text till Bloggen. Måste vara en bild med. Inte för att det gör så speciellt mycket egentligen men iallafall. Men det är ju bara det att det ju booorde finnas en sån funktion. Kanske är min hjärna för trött för att lista ut det. Haha. Vet inte jag kan bara inte sova. Har visserligen inte försökt. Men iallafall. Haha. Vad härligt att Blogga såhär. Känns som ett beroende sakta men säkert smyger sig på mig. Hihi. Vet minst en som kommer uppskatta att jag skriver mer. Eller egentligen två. Glömde räkna mig själv. Men min syster tänkte jag på. Jag tycker det är så härligt. När någon uppskattar att jag lämnar ett titthål in i mina tankar. Nu förtiden tänker jag mycket på hur underbart det är att ha en syster. Jo jag har två systrar men denna syster är liksom min syster på riktigt. Oj det Lät konstigt. Det jag menar är att vi väldigt nära har växt upp. Tre års åldersskillnad.. . När jag var liten liten typ i storlek med leka naken i morfars trädgård åldern.. Då var hon underbar. Eller som jag minns det hela var vår relation underbar. Men sen i mellersta skolåldern tyckte jag mest att det var jobbigt då vi inte alls var på samma plan och jag mest kände mig i vägen överallt. Då var vår relation inte alls bra. Sen blev det bättre men sen när jag var ihop med en kille eller snarare pojke, f, så fungerade det inte alls. Tror hon visste på något sätt.. Egentligen. Innerst inne eller nåt. Att han inte var en snäll människa. Men alla har vi våra tillfällen i livet då vi kanske inte uttrycker oss på bästa sätt. Men jag minns dock att vi blev vänner igen för Mammas skull. Men nu, ja nu är min syster. Min syster är en av de underbaraste kombinationerna av två ord som jag vet. :-D ja det är underbart att ha en så underbar syster som jag har. Önskar att hon kan få uppleva fullständig lycka snart, väldigt snart. Typ för en vecka sen eller så. Helst från början av livet till slutet. Men samtidigt inte för då skulle hon inte vara den människa som hon är idag och det vore synd för jag gillar ju henne så som hon är. Alldeles alldeles systerlig . Nu ska jag göra ett nytt försök med att blunda. Sov sött världen så ses vi imorgon. Puss sara

Inga kommentarer: