lördag 6 december 2008

Sängläge


.... nu även för mig. På tok försent. Det är alltid så. När man behöver vara utvilad dagen efter så kan man bara inte komma till ro. Där är så mycket att fixa och dona med hela tiden, tycker man. Rastlösheten gör sig till känna så fort huvudet når kudden. Det är en mycket förunderlig företeelse tycker jag. Skriver detta som ett sms jag undrar just om detta fungerar. Bäst att pröva innan jag skrivit för mycket. Gick inte så jag konverterade det till ett mms vilket borde fungera då jag skickade in en bild tidigare. Tihi detta är superkul Hihi
Det fungerade inte heller så nu kopierade jag texten sen tog jag en bild på mörkret i sovrummet och klistrade sedan in texten här. Haha måste vara jag som inte hittar rätt eller nåt. Men lär mig nog detta med snart. Nog lätt att sova med såna här nya spännande saker. Haha

Inga kommentarer: