söndag 25 oktober 2009

God Morgon Världen!

Hugo var en riktig liten ängel igår. så underbar att jag "glömde" att man måste upp på morgonen också.. haha uggh vad det går segt idag.. å ändå så... ja just det ändå så har vi haft en timmes längre natt.. hehe vilket också föll sig väl i mina resonemang under sena kvällen om varför jag inte behövde gå o lägga mig ännu. Sorry Karina.... du som får en väldigt humoristisk sara på jobbet idag. dryyyg drygare än yeeeeeeees. *skrattar* fan vad jag är rolig! iallafall uppskattar jag min egen humoristiska sida i detta läge.. då jag känner mig helt radiostyrd. känns som om jag var ute o parta igår... rejält. haha.



Idag är en mycket viktig dag för min egen lilla familj... blir ett separat inlägg om detta under dagen.. kanske om några minuter om jag hinner från mobilen.....
sitter vid rickards dator och laddar DATOR musen medans jag skriver för att kunna logga ur... battery looooooooooooow

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar