onsdag 7 oktober 2009

utmaning

1. vad heter du? Sara
2. ett ord på fyra bokstäver: Slav
3. flicknamn: Svea
4. pojknamn: Stig
5. yrke: Skötare
6. färg: Silver
7. klädesplagg: Strumpa
8. mat: Spagetti
9. sak i badrummet: Spegel
10. plats/stad: Stockholm
11. en orsak att vara sen: Slöhet
12. något man skriker: Sluta!
13. film: Smurfarna
14. något man dricker? Saft
15. band: six pistols
16. djur: Sill
17. gatunamn: Storgatan
18. bil: Saab
19. sång: sommartider
Jag utmanar: Pink Flower (ps: du får inte svara likadant som mig :P) å alla andra som känner sig sugna :P

Regler:Det här är svårare än du tror!Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)!Lycka till!

2 kommentarer:

  1. har ju redan gjort den förut;) men jag kan göra den igen:D ska jag göra med P eller med S då;)
    förresten. jag e sugen på CHEEEEEEEEESE CAKE;)

    SvaraRadera
  2. tack för mejlet:D
    pussssssssss

    SvaraRadera