måndag 26 april 2010

Cp blogg

Har under flera dagar försökt blogga med mobilen som jag brukar. Men det fungerar inte så kan inte skicka in några bilder. :-( men men nu har jag loggat in på hemsidan via mobilen och på det sättet kunna skriva lite åtminstone Haha. Vi sitter på bussen på väg till helsingborg. Ska träffa en kompis som jag inte umgåtts med på länge, samt hennes barn. Vi ska till något som kallas pirat lekan. Haha en lekplats med pirat tema tror jag. Hehe. Tänkte säga att det kommer bilder sen men det kan jag inte lova. Ska försöka iallafall se om bloggen vaknar till liv nu när jag varit inne och skrivit. Hihi. Hoppas att ni har en fin fin dag. Och lina ibland behöver man vara stark men ibland behöver man också vara mindre stark. Kram

2 kommentarer:

  1. åhh gumman =( tack, försöker va stark och ha kvar minnena som den person han är men det är svårt att att låta de minnena komma fram just nu när jag vet hur sjuk han är och är inte alls sig lik.

    SvaraRadera
  2. aha jag trodde bara du inte haft tid att blogga. men du har ju fotona i mobilen så det är bara till att ladda upp sen ;););)

    hoppas vad det än är som tynger lina ordnar sig...

    SvaraRadera