lördag 3 april 2010

Fin dukning



5 kommentarer:

  1. ja det var fint. pappa som varit duktig? jag vet att han städat iallafall. han SA det iallafall *fniss* hoppas ni har det trevligt <3

    SvaraRadera
  2. *skrattar* ja underbart :) saknade dig också.. men då hade inte kortspelandet tagit slut tjugo över nio... herregud..då hade vi kanske hållt på ännu :) inte för att det gör mig något.. men rickard ska upp halv fem.. stackaren,..,.. så nu ska vi sova..

    SvaraRadera
  3. hahaha nä tror inte det ;) tjugo över nio är väl rättså lagom?annars hade nog mamma och pappa somnat innan ;)

    SvaraRadera
  4. det var inte dem som satt och gäspade... hugo somnade av sig självt och på eget bevåg i mammas o pappas säng..... det var jag o rille som gäspade ikapp!!!! haha

    SvaraRadera
  5. hahaha ja det hör väl till ovanligheten för en gångs skull :P fast dem brukar inte gäspa i och för sig men brukar ändå vara trötta. jaja spela kort får vi göra snart ;) jag har inte spelat kort sen i somras så jag är lite ringrostig :D

    SvaraRadera