måndag 13 december 2010

Lucia

wihooo idag är det Lucia och jag känner mig äntligen rätt så frisk :)
mamma o pappa kommer på ett litet besök nu i eftermiddag. sen ikväll eller snarare sen eftermiddag... vid 16 tiden så ska vi, jag o hugo o farmor till dagis och hugo ska gå luciatåget och vi ska ha det sååå mysigt :)


imorgon ska jag på glukosbelastning... igen... mindre roligt... TREDJE denna graviditeten!!! förhoppningsvis sista också. :)

Onsdag, ååå älskade onsdag!!! då ska jag på underbar akupunktur igen :)

Torsdag: ska hugo åka skridskor med dagis, mamma kommer hit och vi ska ha det så mysigt :)

Fredag: Julfest med jobb tjohooooo!!!!

Helgen? ingen aning, vet inte när vem jobbar och vad som är planerat och känner inte för att gå o se efter. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar