måndag 9 mars 2009

återigen.. Måndag

helgen har återigen varit händelserik...
Fredag: passade jag och hugo: tindra och melvin en stund på kvällen.. mysigt och roligt.
Lördag: jobbade jag och Veronica passade Hugo :) hugo hade jätteroligt och delade säng med tindra och åkte pulka inomhus :S tur det inte var hemma hos oss hahahahahahaha sen stannade jag kvar till klockan tolv typ, mysigt och trevligt tittade på en film där en tjej hade enorma öron haha
Söndag: kalas hos tindra det var riktigt roligt :) :O) på kvällen tittade jag på en film om en tjej som födde på Wall-mart haha den var riktigt bra faktiskt :)

idag är det måndag och jag har varit och vart hemlig... kanske det händer en stor förändring i mitt liv inom kort som involverar trygghet! håll tummarna!!!!! kanske har jag något spännande att rapportera nästa måndag :)

Ikväll så ska jag och veronica ha scrapkväll wiiiiiiiiiieeee
Tack o Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar