onsdag 25 mars 2009

jädrans schabrak till tanter

jag hatar att vara sjuk... och gud nåde den som smittar mig med en förkylning... så jobbigt när jag sen smittar mina pojkar. haha men skämt åsido.
damerna på jobbet har gett mig sin halsont.. grrrrr. vaknade imorse med värsta smärtan.. ååå jag ska ändå storhandla idag :P betalat räkningar nu på morgonkvisten... ser inte bra ut... men ska säga till jobb att jag behöver mer pengar.. de har gjort fel.... 12 timmar för lite har jag fått betalt för.... ..... .... .... ...
dåligt dåligt......
ska försöka få liv i sonen.. han sover såååå gott.... typiskt.. kan han inte göra det när man inte behöver gå upp.. nä då är han vaken klockan fem och såna dumma tiderr.
tjung tjong

3 kommentarer:

  1. hoppas det gick bra med storhandlingen och dina listor idag;)
    kram kram

    SvaraRadera
  2. förresten, krya på dig
    kram

    SvaraRadera
  3. tack så mkt. jo handlingen gick bra, blev av med min lista någonstans på vägen så det blev billigare och tog mindre tid än vad jag trott... haha

    SvaraRadera