fredag 20 november 2009

hallå världen!

idag har varit en underbar dag :)

tycker så mkt om dig lina, du är underbar :)
dina barn likaså. speciellt då man itne behöver känna att det bara e min son som bråkar *s*
idag har de nästan varit som fromma lamm allihop, du med :P
haha snart blir det nog sängen..
tycker att det är jättekul att du också börjat blogga, det ska du veta.
bra att jag kunde hjälpa dig så det blev någon rätsida på det hela. hoppas du blir en riktig bloggnärd som jag är. trots att jag har liiiite långa uppehåll mellan bloggtillfällen.... men vissa dagar bloggar jag som sjuttsingen så det kanske jämnar ut sig *flin*
ska försöka bli duktigare på det dära. ett blogginlägg om dagen som minimum vore jue bra. hihi

3 kommentarer:

  1. lina bloggar? men lina då, vart är din blogg??? :D

    SvaraRadera
  2. hihi jag säger det inte :P det får du se om hon svarar dig. guuuud vad jag älskar att retas :P

    SvaraRadera