onsdag 4 november 2009

Lista

Dagens Klädsel:

Svarta rutiga strumpbyxor, svartgrå randig kjol svart linne och en scarf som är svart och silvrig

Dagens Dusch:

vid fyra tiden, välförtjänt efter alla förberedelser och bak osv

Dagens Frisyr:

oborstat självtorkat. lagom skämmigt tiden tog slut men ser ordnat slarvigt ut *flin*

Dagens Händelse:

Hugos kalas

Dagens Planer:

uggha många har de varit men nu börjar sängen ropa

Dagens Vill Ha:

Wii Fit

Dagens Saknad:

syster, utan dig är det väldigt tomt

Dagens Drog:

hugos leenden

Dagens Tråkigaste:

Damm (instämmer med systra mi)

Dagens Dummaste:

att tiden tog slut och tråkigt servett vik.. hann inte med att göra det riktigt som planerat

Dagens Finaste:

MSN med syster *älska*

Dagens Köp:

Inget, för ovanlighetens skull, duktig jag är (shopaholic)

Dagens Godis:

två bitar blandgodis

Dagens Humör:

vuxet och kärleksfullt

Dagens Sjuka:

en jobbig näsa

Dagens Komplimang:

lyckad tårta

Dagens Kärlek:

min älskades goda kycklingsallad, du är bäst!!!

Dagens Lycka:

min älskade familj, nästan samlad

Vad Stör Du Dig PÅ Just Nu:

Hugos jag vååååågar inte vara själv, jag vill va med nååååån

Vilken Tid Gick Du Upp Idag:

4:20 men sen sov vi från cirka 5-8

Har Du Sovit I Din Egen SÄng Inatt:

i vår säng :)

Har NÅgon Annan Sovit I Din SÄng:

i vår säng har jag, rickard sovit och imorse så sov tydligen hugo också där ;) *mys*

Har Du Strumpor PÅ Dig Nu:

nej

Vad Längtar Du Mest Till:

Vårt Hus

 

3 kommentarer:

  1. gillar detta:D
    pappa mejlade foton, syns du gått ner i vikt. du passar jättefint i den outfitten du hade på dig.hoppas hugo blev nöjd med sitt kalas
    puss

    SvaraRadera
  2. hugo var super nöjd :) jag med hihi mkt lyckat.. jo den outfiten är min nya favorit. puss puss
    (-5kg)

    SvaraRadera
  3. så bra :D vad fick han för presenter? hihihihi
    ...................
    -5kg är jättebra. det syns faktiskt, tom på foto:D

    SvaraRadera