måndag 30 november 2009

party på torsdag med arbetskollegorna...

Tjohoo vad roligt underbart! ska bli så härligt att få knyta lite starkare band med dem man ser varje dag ;)

men..... vad i H E L.... ska jag ha på mig, finbyxorna är så pass mkt förstora nu att de ser ut som mysbyxor... och och och.... gaaaaaaaaaaah jag skulle egentligen behövt åka o handla... men nu är det som det är.. jädra csn skit... fy fööör vad det är tråkigt med csn- räkningar blääääääh

men men får väl ta på mig nåt tält på torsdag *ryser* och det där med drinks och så vidare känns också lite jobbigt... tura med mera.... hur ska ekonomin gå runt.. känns som ytterligare en månad av kraschlandning i plånboken... ouff ouff ouff

man måste få klaga lite... det är ju faktiskt MIN blogg *flin*

3 kommentarer:

  1. Tack :) det hoppas jag att det blir. trevligt alltså. vi är ett riktigt härligt gäng som ska iväg :)

    SvaraRadera
  2. hittade till slut ett par byxor i min garderob... fd. partybyxorna som blivit för små,... haha de passar igen snacka om confidence boost *flin*

    SvaraRadera