torsdag 7 januari 2010

Imorgon

imorgon ska vi göra något spännande, roligt.. tror jag. jag måste förbereda mig mentalt på vad som helst *skrattar*

fick följande meddelande av min sambo idag:

"-jag vet vad vi ska göra imorgon, vi 3 ska på äventyr... ska ha mat o dryck med oss... åker härifrån vid 8-9 tiden om du är sugen. Puss"

Jag svarar:
"-Låter intressant. vad mysigt. vad spännande jag blir ju helt nyfiken. älskar dig puss

får svaret:
"-kommer bli en rejäl utmaning. både fysiskt men mest psykiskt.. :P


Herreguuud vad har han nu hittat på?!?!?

så härligt när han tar initiativ till något roligt. har ju varit ett önskemål från min sida att även han ska komma med ideer och så gör han något sånt här. underbara underbara tokstolle
*skrattar*


han gör mig lycklig min älskade karl :)

1 kommentar:

  1. naw vad mysigt och härligt :):D:D:D
    *applåder till honom* :P:P
    hoppas ni hade det helt underbart roligt
    kram

    SvaraRadera