onsdag 27 januari 2010

På systers begäran



6 kommentarer:

  1. yeeeeeeeeeey :) snyggt! fast lite mörkt foto. förresten färgar du ditt hår fortfarande?
    kanske lägger jag upp ett foto på mig själv idag också. sitter här med håret i en handduksturban hehe

    SvaraRadera
  2. nej färgar inte håret längre.... håret mkt ljusare i rätt ljus... usch min hårfärg är ingen snygg direkt.. så jag är glad över det dåliga ljuset på fotot *flin*

    SvaraRadera
  3. äsch min hårfärg är inte den snyggaste heller. riktigt råttfärgad! men jag förväntar mig att solen kommer bleka det i sommar ;) dessutom är hälften av mitt hår utväxt=råttfärgat och resten blont/oranget...Jättesnyggt hehe

    SvaraRadera
  4. åh vad hittar ni på nu om dagarna hur mår ni vad tänker ni på, vad HÄNDER?? Snälla uppdatera lite, pliiiiiisssss (faller ner på mina bara knän och knyter ihop mina händer som i bön, så hårt att knogarna vitnar)

    SvaraRadera
  5. du har blivit länkad och dessutom fått ett uppdrag. kolla i min blogg.
    http://pinkflowersblog.blogspot.com

    puss

    SvaraRadera
  6. syster då.. jag ska uppdatera idag. puss

    SvaraRadera