tisdag 25 januari 2011

Annika Nilsson

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Annikas födelsedag hurra Hurra HURRAAAA!!!!

Du underbara människa, idag är det din dag och du förtjänar det allra allra bästa! Mer än någon annan så ska du bli firad ordentligt idag. Jag hoppas där finns människor runt omkring dig denna dag som verkligen uppskattar dig som person, så som jag gör. Jag ville komma och fira dig med buller och bång men kan tyvärr inte göra det för Hugo bus är sjuk.
Men vill att du ska veta att du finns i mina tankar, hoppas du blir firad ordentligt idag, det ser väl dina fina barn till om inget annat.. hoppas jag <3

Jag å andra sidan får komma och fira dig en annan dag :) massor av kramar till dig underbara kvinna!!!
Grattis grattis Grattis!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar