fredag 21 januari 2011

idag MVC besök

oj oj vilken sovmorgon jag fick...
gick inte och la mig förens vid tolv.. hur lyckades jag hålla mig vaken kan man undra.. i detta hus har vi den senaste tiden gått och lagt oss senast nio men oftast vid åtta...
började sortera bland alla lådor jag fick ner från "svärmors" vind igår... bebiskläder och annat som hugo hade när han var liten liten...
oj oj oj där vart mindre än vad jag hade för mig :S så lite måste inhandlas innan bebis kommer..,, inte fööör mycket dock, vet ju inte hur STOR ebbis är när h*n kommer ut... hugo var ju bamse stor och började med stl 62 direkt.. hmm kanske därför jag inte hade spec. mkt mindre kläder? men ska köpa kanske två set eller så sen så väntar jag med resten så får vi se.. ska invetera ordentligt idag och skriva lista på vad som MÅSTE handlas... med två stycken som itne har full lön får man ta det försiktigt med slantarna.

Idag ska jag till min barnmorska :) :) :) så Annika ska passa Hugo en liten stund. hihi hon är bra bra hon :) massor av kärlek till dig Annika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar