måndag 31 januari 2011

Shopping runda :)

God kväll!

Idag har jag o Hugo och min mamma, pappa ätit lunch på väla, sen var jag o hugo och min mamma på lite shopping runda...
Detta inhandlades idag:
HM : amningstoppar till mig, byxor till Hugo, tunna mössor och två par strumpor till bebis :)
Babyland (tror jag det heter): påslakanset till vagnen, hur fint som helst med stjärnor på :)
sen vart vi inne på Jysk men där hitta vi inget, men Hugo köpte sig en liten bil ;)
Apoteket: handsprit och sen något slemlösande till älsk...
City gross: det sista som behövdes till BB-väskan som tandborste+tandkräm, lypsyl. Sen fyndade jag även ett spjälsängskydd för 50 kronor.. helt gulligt ;) inte klokt vad dyra de var i andra affärer jag kollat.. det billigaste gick nog på 350 kronor.. galet värre.

Så det enda som är kvar att inhandlas innan bebis kommer är en stycken skötväska, ååå herreguuud vad dyra de är som jag kolla på idag.. tror bestämt jag tittar på tradera en stund ikväll, kanske kanske kan jag fynda ;)

Efter all denna springande i affärer så blev det hem en runda till Louise, helt mysigt barnen lekte och tjoade o tjimmade, så underbart att de leker så fint tillsammans :) Så passade jag på att få lite bebis mys med Felix *gosigt* hihi har bebisdregel på min tröja och det var läääängesen sist ;) mys mys mys

och sen när jag ändå var i Höganäs så kunde jag ju inte låta bli att åka hem till underbaraste Annika en runda med... Hugo blev överlycklig och lekte med Sandra, värsta gymnastiken hade de. haha nu har Hugo till och med lärt sig att göra alldeles raka kullerbyttor.. han var mäkta stolt över sig själv när vi satt i bilen på väg hem sen så sa han.. helt plötsligt så kunde jag göra kullerbyttor utan att veta det själv!!! och jag kom itne på sidan, bra va mamma?
Tokunge.. hihi

Det har varit en väldigt fin dag idag och nu sover Hugo som en stock och har gjort det ett tag. tur det för det är dagis imorgon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar