torsdag 2 april 2009

frisk

jo jag har bestämt mig för det. att vara just frisk idag.. min kropp håller inte med. men det lyssnar jag inte på. jo den förnuftiga sara vet att man ska lyssna på sin kropp för att må bra osv men för att själen ska må bra måste man ibland stänga öronen för resten av kroppen, bara lite lagom sådär. därför så ska jag jobba idag.. tre dagar i isolering förutom måndagens soffbärarhjälp är nog för mig. håller på att bli knäpp. känns som om jag varit instängd här i en hel månad. så nu bär det av till mitt älskade älskade jobb :)

måste bara skriva om den enormt roliga killen som min syster bloggade om i veckan. en kille skulle köpa hennes tv men när allt kom omkring så säger han "-nä, jag vill inte ha en sån med rumpa där bak"

*skrattar hejdlöst* jo jag tycker det är skitroligt hahahahahahahaha

(märks att inspironessan håller på att bli knäpp, för lite socialt umgänge denna vecka så nu är det dags att ta igen... jobb 7:30-15)

2 kommentarer:

  1. faktiskt himla kul, men jag undrar egentligen hur det ser ut med en bak därfram...fast vid närmare eftertanke så vet jag faktiskt nästan hur det skulle kunna se ut.

    SvaraRadera