fredag 24 april 2009

nu är det fredag

snart dags för mig att traska till jobb för en briefing med kristeam och grejer... hoppas att det ska hjälpa mig att gå vidare i sorgen.


sen för att komma på andra tankar ska jag köra till lund en stund efter briefingen, jo jag ska ha tre barn och en lina med mig dit. men bara ett barn o lina tibaka hem.. hehe


sen ikväll när vi kommer hem blir det förhoppningsvis middag.. vi lämnade in ett önskemål till våra gubbar igår om att de skulle laga middag till oss.. det rapporterar jag om ikväll.... hehe

efter middagen blir det uno :) hehehe

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas det hjälper...

    Ha en bra dag, kör försiktigt
    kram

    SvaraRadera
  2. tack, lite mindre frågor att behöva fundera på men samtidigt usch och fy f
    svaren vi fick var väldigt oväntade....

    SvaraRadera
  3. jag hoppas att du förstår att :att jag inte frågar om det betyder inte att jag inte bryr mig. För bryr mig gör jag, om dig, men antar att du berättar om/när du vill.
    kram

    SvaraRadera