tisdag 21 april 2009

Sovande ängel


Visst är det så. Barnen är snälla så länge de sover. Jo det stämmer även på hugo nu förtiden.. Han sparkas inte så man vaknar längre. Iallafall inte på mig. Det ska jag komma ihåg att fråga rickard om.. Imorgon tänkte jag ta med mig hugo till affären på förmiddagen efter vi hämtat hugos cykel hos hans kompisar. För att handla lite grönsaker till mig för det ska jag enligt dieten äta mycket av på onsdag. (Imorgon är det frukt som gäller, men inga bananer.) Utöver soppan då förstås.så ska jag köpa bruna bönor och fläsk som rille och hugo kan passa på att äta imorgon när jag är på jobb. De tycker mycket om det och jag avskyr det. Hehe. Nej nu ska även jag försöka få lite skönhetssömn.. Förresten smakade en sked soppa innan. Smakar typ ingenting. Får smaksätta med lite örtkryddor imorgon... Så kanske det blir bättre. Man får också gärna smaksätta med soja men det är jag inte så förtjust i. Så sara nu räcker det. Tack och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar