fredag 17 april 2009

God morgon världen!

ville helst ligga kvar i sängen idag men det tyckte inte Hugo. han stod där med sina hundögon..
går upp och kommer ut i köket... då står där en tom risifrutti på bordet. ungen har ätit frukost själv för han var hungrig.. haha- nu kokar jag ägg till min frukost :) mumsigt med ägg :). flummigt värre detta inlägg.. har knappt vaknat till liv. har 'ndå vart vaken en halvtimme... men det klickar inte rätt ännu om man säger så haha. inte fått nån mat i kroppen... inte ens min morgondrink har jag fått i mig ännu.... (vitaminer)
På måndag ska jag handla hem saker till min nya diet som jag ska köra minst en vecka så får vi se hur det går. sägs man ska gå ner runt ett kilo om dagen.... men lär inte vara så sällskaplig då för biverkning är att man ger ifrån sig rätt mkt luft hehe... piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2 kommentarer:

  1. 1 kg om dagen????? vad är det för dunderdiet? låter inte hälsosamt då det rekommenderas 0,5-1kg/vecka...

    SvaraRadera
  2. ja ja jag vet. det är en diet de brukar köra på sjukhus när de får in en mkt överviktig person för operation... typ... hehe,... men men jag vet att det inte är hälsosamt men hälsosamt är heller itne trettio kilos övervikt..... det är mkt nuförtiden som inte är hälsosamt. man får helt enkelt se till sig själv och väga för och nackdelar... se till sitt eget hjärta och fatta beslut därefter

    SvaraRadera