söndag 3 maj 2009

TRE

Tre saker

Tre saker som skrämmer dig:
1. människor utan empati i vården
2. fladdermöss
3. maktlöshet

Tre saker du har på dig:

1. trekvarts byxor
2. linne
3. glasögon

Tre av dina favoritlåtar (just nu):
1. Rockstar
2. Who´s that girl?
3. Just lose it

Tre sanningar:

1. imorgon ska jag på intervju
2. idag har jag räddat min kollega från fysiskt våld
3. jag vill ha en egen trädgård mest för allt terapi arbete det innebär

Tre av dina hobbys:
1. scrapbooking
2. texas holdém i goda vänners sällskap
3. skapa meningar av alla de ord som bubblar i min skalle

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:

1. Ett arbete
2. Ett hus
3. En ring på mitt finger
skulle kunna lägga till typ fem punkter här men det går ju inte :P

5 kommentarer:

  1. oj oj oj räddat från fysiskt våld??? hoppas att det inte var våldsamt:S
    hoppas du får det du önskar
    hm vad var det mer jag skulle skriva???? det har jag glömt:S

    SvaraRadera
  2. ja just det
    jag skulle jju såklart önska lycka till på intervjun, kram

    SvaraRadera
  3. jo det var riktigt våldsamt med svarta ögon och höga röster och allt möjligt.. men jag lugnade ner och avledde och sen gav jag lite taktil massage så lugnade den hotfulla människan ner sig.



    Tack för lyckönskningarna

    SvaraRadera
  4. uuuuuuuuuuuuuuuff
    vad läskigt, skönt att det blev bra till slutS:
    kram

    SvaraRadera