torsdag 7 maj 2009

utmanad av syster min

1. Hur lång är du ? ca 165
2. Vad vill du bli när du bli stor ? 3barnsmor? hehe nä är redan stor *asg* yrkesmässigt så är jag det jag vill vara om vi bortser från vikarierollen...
3. Vad pluggar du ? pluggar ej men studerar människans beteende hehe
4. Har du långt hår ? inte direkt
5. Vilken hårfärg har du ? relativt ljushårig
6. Sminkar du dig ? när jag är på det humöret
7. Har du haft sex senaste månaden? antagligen
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? svart och rosa
10. Har du kysst någon idag ? inte än ;)
FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? de kompletterar varandra
3. Hur många syskon har du ? två som står mig nära
5. Vilken mat lagade din pappa senast ? flintastek mamma stod för salladen
6. Hur många ställen har du bott på ? städer? typ fyra.. annars gånger flera
7. Vem i din familj stör du dig mest på ? censur
8. Vilken familjemedlem är snällast ? mina älskade föräldrar
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon ? fika med syster för ett par dagar sen
KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ? igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar ? ojj måste varit hos elvis när hon hade sin födelsedagsfest
3. Har du kysst nån kompis ? har hänt....
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? jo så är det, inte nära vän men dock en vän
5. Vem har du varit kompis med längst ? Paulina
6. Vem känner dig bäst ? Lina
7. Längsta tid du varit osams med en kompis ? ett år tror jag :S vissa skador går att reparera, andra inte
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? hata är ett för starkt ord för kläder.. men skulle en vän be mig om min uppriktiga åsikt och jag inte ansåg att tröjan var fördelaktig för hans/hennes utseende så skulle jag uttrycka det.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nej, de personerna har sorterats bort
KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu? "fin" byxor som tyvärr blivit för stora... tyvärr för jag tycker mkt om de... men inget ont som för något gott med sig :) samt mitt favorit linne som är lila och vit med rosor..
2. Har du bytt om idag ? ja, har jobbat så...
3. Favorittröja ? gå tillbaka till fråga ett i denna kategori....
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? ingen anning... osexigaste är helt klart nätbrynja och för korta byxor
5. Har du gett bort kläder nån gång ? ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång ?finns där någon som skulle svara nej här?!?
7. Har du handlat kläder genom internet ? absolut
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång ? varför? haha nej det har jag inte
9. Fulaste plagget andra könet kan ha ? nätbrynja och för korta byxor
10. Vad använder du för skor ? beror på humör och tillfälle...
VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? respektlöst.. men gjorde säkert det som liten
2. Klä dig annorlunda ? Självklart
3. Vara dig själv ? Ja, slöseri med tid att försöka vara någon annan. (instämmer med syster min)
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? vågar jo men usch vad obekvämt.. så säger nog nej iallafall
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? vågar o vågar.. jo men känns inte rätt.. usch
6. Pierca dig ? done that...
8. Ha sex på offentlig plats ? *privat*
9. Vara omogen ? barnsligheten sitter i i vissa lägen ;)
10. Äta småkryp ?usch vad räligt *spy*
RANDOM:
1. Vet du vem FATO är ? Nej
2. När tuggade du tuggummi senast ? år sen får ont i magen... man lurar magen att producera magsyra.. är känslig mot sånt
3. När var du på semester senast ? ojj två år sen tror jag det var...
4. Vilken färg är det på din tandborste ? Lila och vit
5. Är ditt hår tråkigt ? Ja, dålig hårdag idag
6. Vad har du för påslakan just nu ? rutigt
7. Vem såg dig naken senast ? sambon min
8. Hur ofta duschar du? Varje dag.
9. Gillar du BUBBEL ROLLER ? vad är det?
10. När ska du gå och lägga dig ? ska promenera ikväll vid åtta så inte innan tio

1 kommentar: