söndag 24 maj 2009

utmanad av syster min =)

Rules:1. Answer the questions on your blog

2. Take away one question you don't like and add a new one

3. Tag 5 other people





1. Which perfume do you use? oftast britney spears. haha jo men allvar den luktar underbart

2. Song of the day? beautiful

3. What's for dinner today? grillskivor, pommes o bea sås.. yummi

4. Today's highlight? träffa hugo igen :)

5. What whould you really like to learn? just nu känner jag för att lära mig ett nytt språk

6. What was the last thing you bought? drickyoghurt och hönökaka

7. What's your most important goal at the moment? fast anställning, så man kan börja sätta igång att uppfylla alla andra mål och planer jag o min älskling har

8. What do you think of the person who tagged you? Hon är underbar, härlig, älskvärd och på något sätt ibland så känns hon ömtålig jag vet inte riktigt hur jag ska förklara den känslan jag har. men iallafall min älskade syster är underbar love love love.

10. What's the colour of your eyes? Grönblåa-blågröna

11. Who was the last person you called? Rickard var det nog

12. If you could be anywhere in the world for the next hours, where would that be? i vårt nya hus chilla i trädgården eller nåt haha dream on

13. What do you find important with your friends?så klart allt det där med förtroende och att kunna prata om det mesta, skratta gråta och vara allvarlig... när det liksom basiska är uppfyllt kvalitetsmässigt i vänskapen så tycker jag egentligen det allra viktigaste för mig är att kunna bara vara tillsammans....

14. Who would you like to meet sometime? hugos lilla syster

15. Would you like to have kids one day? åååå ja

16. What's your favourite piece in your wardrobe? just nu är det ett linne, lila och vit med blommor.. lovely

17. What is your hidden talent? jag är väldigt böjlig haha syns inte på mig direkt :P

18. 3 things that make you smile? min älskling, hugo och när folk ser att uppskatta de små sakerna i livet

19. What's your favourite song at the moment? beautiful

20. What's your favourite tv-series? NCIS helt klart i topp, kan inte komma på något :S jo australian border security... kollar inte så mycket på "dumburken" nuförtiden

21. . What's your favourite sweets? lakrits lakrits lakrits... just nu, brukar pendla mellan det och chokolad... lite periodare..

23. whats happening tomorrow? jag o min syster ska spendera dagen tillsammans wiiiiiiiiieeee

24. What is the last film you saw? åååå vad hette den nu.. igår kväll på trean haha dramakomedi

25. Your dream trip goes to what country? australien




utmanar-.. hmmm känner ju ingen bloggare mer än systra min typ.. haha och hon utmanade ju mig hihi så varsågod frivilliga, kommentera gärna om ni tagit utmaningen så man kan kolla lite :)

2 kommentarer:

  1. oh jaaaaa australian border security är min favvo också. det är så roligt att se på folk hur nervösa dem blir hahahah, vad taskigt lol

    SvaraRadera
  2. ang 8. tack för komplimangerna, puss

    hoppas dina drömmar går i uppfyllelse

    love you

    SvaraRadera