lördag 13 november 2010

God morgon!!!

Idag får det nog bli lite pannkakor under förmiddagen, har man en så glad påg som jag så är det bara att fortsätta glädja honom och hoppas att det håller i sig. haha

idag ska vi på gåsamiddag. stackar älsklingen har jobbat natt OCH börjat typ fem timmar tidigare så han jobbat typ tolv timmar inatt.. och så får han bara sova till klockan tolv sen e det dags att köra :(

Själv kom man hem när klockan nästan var ett inatt och fick snällt gå upp lite efter sex för att ta emot gossen :) så nu ligger jag i soffan med täcke och har det gott medans Hugo tittar på piff o puff. hihi

rätt så mysig morgon än sålänge, fast att jag är jätte trött!!!! Trodde inte jag skulle klara att vara med så länge som jag var igår, men ajj vad ont jag hade när jag kom hem. hehe men det var det värt. guuud vad vi hade trevligt, herreguud vad fulla vissa blev. hehe men det var roligt att se ens arbetskollegor släppa loss lite ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar