tisdag 2 november 2010

'underbara Tisdag!!!

Hejjsan hoppsan! imorse fick hugo välja om han skulle till dagis eller följa med mig hem till Louise, han ville hänga med mig, super mysig dag ahr vi haft. frukost hos louise sen umgicks vi där och barnen lekte en massa sen bar det av till folkparken där vi var i flera timmar. sen sa vi hejdå o tack för idag så drog jag o hugo till city gross och åt vars en korv med bröd sen till mitt jobb och snacka lite med underbara arbetskollegor och få lite hjälp med lite papper *tack annika* sen vidare hem och då var rickard vaken efter att ha fått sova ifred hela förmiddagen, då han jobbat natten. har haft det jättemysigt den stunden hela familjen var hemma, tänt en brasa och tvättat lite o spelat ett spel med hugo. ååå hugo min älskade guldklimp vad du har varit duktig idag mammas stora pojke!!!! Nu har jag o rille precis ätit middag och Hugo är med farmor, han ska sova där inatt... ingrid har höstlov och ville rå om hugo lite, och det kan hon ju få, han tycker så mycket om henne och de verkar ha det jättemysigt, blir väldigt tomt här dock, men kan vara bra att sakna ibland, då uppskattar man mer tiden ihop sen, nu har jag fixat lite med tvätten och rickard är ute i förrådet och skruvar ihop en av Hugos födelsedagspresenter. han fyller ju fem på torsdag FEM!!!! oj vad tiden gick fort, lille gosse du var ju nyss 3?!?!??!?!?!?!?! hehe jaja men men men nu ligger jag här i soffan och vilar upp mig efter en händelserik dag, hoppas på att orka hänga upp en maskin tvätt till när den är färdig... har ltie att vika nu så det ska jag försöka göra alldeles strax.. .bara vila lite till.
ha det så bra pöss hajj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar