tisdag 2 juni 2009

Klänningen med stort K

Ja idag fick jag uppleva det magiska, min systers glädjestrålande ansikte. den perfekta klänningen som helt sonika bara plockades fram i vimmlet av vit krimskrams. att klänningen. min systers klänning med stort K skulle finnas just där. där i affären som jag hittade på eniro. chansningen med inte inbokat besök och allt bara klickade. så underbart. kommer aldrig glömma systers hoppade i provrummet när hon talade med sin blivande make. haha du är lovely sis.

tack för att jag fick dela denna dagen, denna stunden ones in a life time, tillsammans med dig.

1 kommentar:

  1. nej tack du!!! it was meant to be:D allt klickade verkligen idag, synd att den inte passade mig perfekt, men det går ju att ändra:D
    tack för en helt underbar dag!!
    älskar dig<3

    SvaraRadera