måndag 29 juni 2009

varje dag, flera gånger om dagen kollar jag mail, min blogg, systers svenska och engelska blogg. men inga tecken på liv. har hon kommit fram säkert? inga tecken på liv sedan hon åkte i fredags.
oron hägrar i sara. men jag vill itne dela med mig av den till någon som sitter bredvid mig och lyssnar. varför lasta andra... räcker att jag oroar mig. andra kan få njuta av livet. min sorg och saknad håller jag för mig själv. så är andra glada och då är det lättare för mig att skingra tankarna.
peace and im out

2 kommentarer:

  1. förlåt, men jag har inte kunnat blogga. vi sov i 2 timmar i lördags sen åkte vi till bergen och där finns det ingen
    internetuppkoppling, jag smsade pappa igår eller om det var i lördags..., men det verkade inte som han vidarebefodrade det till er.
    mitt mobilkort fungerar inte här i libanon, annars hade jag självklart smsat dig direkt.
    allt är bra med mig och jag kom fram välbehållen. bara 2 timmar försenad::S

    SvaraRadera
  2. jag träffade pappa idag och då frågade jag om de hade hört från dig och de hade de så fick veta idag att du var framme och mådde bra och så. älskar dig sis

    SvaraRadera