måndag 1 juni 2009

Min syster

hon ska flytta. ja, jag säger till mig själv att hon ska flytta till långtbortistan. det känns så och faktum är att saudi inte ligger runt husknuten precis.
det känns så overkligt på något sätt. känns inte verkligt. ska min syster verkligen flytta? jo hon ska ju det det vet jag men samtidigt så nej det ska hon väll ändå inte göra???? till saudi? vad ska hon göra där?
jo, hon ska leva och vara tillsammans med sin älskande. hon ska skapa sig ett nytt liv och för första gången i sitt liv, vara riktigt lycklig. jag hoppas verkligen att hon kommer trivas och verkligen finna sig där och trivas bra och inte sakna oss för mkt. men lite måste hon väl ändå göra det. för här kommer det iallafall att kännas tomt........

2 kommentarer:

  1. jag fattar inte heller det egentligen. kanske beror det på att jag inte VILL förstå det innerst inne. det kommer vara ALLDELES för tomt i vardagen utan er:S fastän ni alltid kommer finnas i mina tankar precis som nu.
    jag förväntar mig att ni ställer upp på msn konversationer (video+mikrofoon) vid jämna mellanrum:D
    jag älskar dig sis, ses imorrn
    PUSSSSSSSSSSS

    SvaraRadera
  2. självklart att det kommer finnas webcam o mic. sätter laptopen på bordet vid kalas.. du ska ju också ha tårta :P

    SvaraRadera