söndag 21 juni 2009

När internet inte fungerar..


Så uppstår ett starkt behov av att Blogga? Visst är det märkligt? Haha eller så är Bloggande helt enkelt substitutet mot att inte kunna kolla facebook på morgonen. Det värsta är nog dock att jag inte kan läsa alla hundratals (haha) kommentarer innan dess att internetet fungerar igen. Jo jag kan det egentligen men det är tråkigt att göra det på mobilen. På tal om något annat. Idag ska jag jobba. Visst varför skulle jag annars vara uppe och påklädd och färdig vid denna okristliga tiden? Jag gick upp min vanliga tid och färdig alldeles för tidigt. Ett starkt bevis på hur mycket av min morgontid internet i vanliga fall tar upp. Skrämmande egentligen. En hel timme tidigare än vanligt var jag färdig.jag börjar om en timme så om en halvtimme ska jag hoppa på cykeln. Vad jag ska göra i en hel halvtimme. . Det har jag ingen aning om. Men men ha en underbar dag idag. Jobbar till klockan tre idag. Love sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar