tisdag 30 juni 2009

morgonstund har guld i mun

sitter vid sambons dator och försöker gnugga sömnen ur ögonen. idag ska bli en underbar dag, det har jag bestämt alldeles precis nu. den som vågar sig på att säga emot tänker jag ignorera idag. om ungefär en timme så ska jag o min son lämna denna tysta lägenhet för dagens äventyr. ska först till cittan sen ska broder min hämtas upp o sen bär det av till skäralidscamping. där väntar våra underbara föräldrar oss för att vi ska spendera dagen tillsammans. underbara älskade föräldrar. ja det komemr bli en underbar dag idag. trots att sömnigheten envisas med att inte vilja lämna mig denna soliga morgon.
livet, le mot mig idag annars blir jag arg!!!
hoppas jag skrämde någon, åtminstone lite iallafall. ;)

2 kommentarer:

  1. hoppas ni haft en underbar dag. det verkar ju så enligt fotona;)
    kram kram

    SvaraRadera
  2. en underbar dag..... bara en sak som brast... en person saknades.. enormt mkt. miss u sis.

    SvaraRadera